Pályázati azonosító

Utolsó kommentek

Pályaorientációs nap Sümegen

2014.01.29. 20:43 hiúz

A projekt keretében a Sümegi fiatalok részt vehettek első pályaválasztási napjukon. A tapasztalataikról, benyomásaikról a következő beszámoló tanúskodik:

kép 6.JPG

A projekt első pályaválasztási napján, a Hotel Kapitány Wellnessbe látogattunk, ahol az idegenforgalmi szakmákat ismerhettük meg. Mintha egy más világba léptünk volna át. Minden csupa pompa és fényűzés, az elegancia csúcsa!

Leültünk a szálloda kerek asztalaihoz, ahol két kedves hölgy fogadott minket. Ők kísérték két csoportunkat. Mi elsőként a konferenciaterembe mentünk, ami 2005-ben épült a szállodához. Elhúzható falaival három külön helyiségre lehet osztani. Második állomásunkként egy kis szobát tekinthettünk meg a régi szárnyban. Ezek a szobák alaposan fel vannak szerelve, többek között franciaággyal, televízióval és van ahol kanapéval is. A fürdőszoba sem semmi! A vendégek sarokkádban lazíthatnak. A kilátás az erkélyről csodálatos, a vár integet felénk. Bekukkanthattunk egy „luxuslakosztályba” is. Itt egyszerre 6 fő lakhat, vezetőnk elárulta nekünk, hogy Mága Zoltán családjával ebben a szobában szokott megszállni.

kép 5.JPG

Ezután a wellness részlegbe érkeztünk. Ez volt aztán a csoda! Többféle medence, különböző hőmérsékletű szauna, masszázs és fodrászat várja a vendégeket, akik a manikűrszalont, a szoláriumot és az edzőtermet is megtalálhatják itt.  A gyerekeknek is van szórakozásuk. Az „ovi” kizárólag az ő kedvükért van, és szombatonként üzemel a bábszínház.

A szállodában 120-130 ember dolgozik, közülük minden évben megválasztják a kiváló dolgozókat. Két értékesítési osztályuk van, az egyik a szobafoglalásokat, a másik a rendezvényeket, projekteket intézi. A recepciósok fogadják a látogatókat. A hotel már több kitüntetést szerzett, ebből az egyik: „Az év szállása”. Ennek a „földi paradicsomnak” van egy bálterme is karzattal, ahol közel 300 fő is elfér. Sokakban felmerül a kérdés: Mivel fűtik ezt a hatalmas épületet? A válasz egyszerű: fakazánnal, gázkazánnal és napelemek segítségével.  Az éttermet elegáns pincérek öltöztették a vacsorára. Megtudtuk, hogy itt nagy gondot fordítanak a terítésre: az evőeszközök megfelelő elhelyezésére, a poharak sorrendjére, sőt a szalvétahajtogatásra is. A konyhába az illatok hívogattak bennünket… Elmondták, hogy sok szorgos szakács munkálkodik a „a főzés birodalmában”. Búcsúzásul minket is megvendégeltek.

kép 4.JPG

Papp Kriszti néni hangsúlyozta, hogy szeretettel várják a sümegi fiatalokat, hiszen kell az utánpótlás! Bizonyára néhányan kedvet kaptak közülünk…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.