Pályázati azonosító

Utolsó kommentek

Tavaszi túra a Fehérkövekre

2014.04.06. 20:34 hiúz

Az első márciusi napsugarak kicsaltak bennünket, szakkörösöket az iskolából, s megnéztük „élőben” amiről addig csak beszélgettünk: a Fehérköveket.

A Fehérkövek sziklája már messziről hívogatóan intett felénk, s mi vidáman vágtunk neki az útnak. Később aztán, mikor az út egyre meredekebb lett, elcsendesedtünk. Majd mikor keskenyebbé vált az ösvény, egymás mögé besoroltunk. A rövid, de annál izzasztóbb kaptató után felértünk a csúcsra: a Fehérkövekre. Végre!!! Ott fent hasznosan töltöttük a pihenőnket. A magyar szakkörösök elmondták a helyhez kötődő mondákat, Zoli bácsi pedig „földrajzórát” tartott.

A visszaúton lelkesen keresgettünk kincseket a porban, s így észre se vettük, hogy leértünk. Kellemes délutánt töltöttünk együtt! – mindnyájan ezt gondoltuk.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárközi Kálmán 2014.04.17. 19:06:03

Nagyon jól éreztem magam.
És nagyon elfáradtam.

Kovács Lilla Sára 2014.04.17. 19:06:09

Nagyon elfáradtunk,de nem bántuk meg, hogy elmentünk.

kiss krisztina 2014.04.17. 19:06:35

nekem nagyon tetszett ez a kirándulás és a kilátás is szép volt.

Serbán Melitta 2014.04.17. 19:06:40

Jól el is fáradtunk a végére.Nem volt valami jó idő, de azért a kirándulás remekül sikerült.