Pályázati azonosító

Utolsó kommentek

Balatonlelle - 1. nap

2014.06.30. 23:14 hiúz

"Június utolsó napján hétfőn a Hét vezér téren gyülekeztünk. Felpakoltuk a csomagokat és már indultunk is. A másfél órás út után megérkeztünk a várva várt helyre, Balatonlellére. Miután belaktuk a szobát egy kisebb városnéző túrára indultunk. Megnéztük a Balaton partot és a strandot. Ezután következett a vacsora és egy esti partnézés. Ekkor lehetett venni kürtöskalácsot és még sok mást is. Aztán visszatértünk a szállásra egy rövid csapatépítő játékon vettünk részt a jászkisériekkel közösen. Ezután megkezdődött az első éjszakánk a Hotel Lellében. Ahhoz képest, hogy az első napunk volt egy új helyen, egész jól telt!"

"Egy borús hétfői délutánon útnak indultunk Balatonlelle felé. Egy óra bolyongás után a szállodába értünk. A jászkiséri csapat már ott volt. Elfoglaltuk szobáinkat, kipakoltunk, majd feltérképeztük a város egy részét, kezdve a Balaton-parttal. Egy óra múlva már a hotellel szembeni étteremben vacsiztunk, ami nagyon finom volt. Utána sétáltunk a Balaton-parton. A magyar ember tudja, hogy a Balatonnak ezer arca van. Láttuk, hogy este milyen szeszélyes tud lenni. A szél a hullámokat haragosan csapkodta a sziklákoz. A viharjelző fenye sűrűn pislogott ránk. A part fényei különleges alakokként tükröződtek a vízben. Amikor visszaértünk egy kis csapatépítésben volt részünk, ami szerintem elég mókásra sikeredett. Majd lezuhanyoztunk, és egy kis beszélgetéssel, majd alvással zártuk az első napot."

Tanulói beszámolók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.