Pályázati azonosító

Utolsó kommentek

Balatonlelle - 4. nap

2014.07.03. 23:18 hiúz

"Ez a nap is izgalmas volt, akárcsak a többi és az elkövetkezendő napok is biztosan jól fognak sikerülni. A mai napnak a reggelén nehézkesen keltünk fel, de a reggeli után már aktívak voltunk. Délelőtt lesétáltunk a Napfény Strandra közösen a jászkisériekkel. Közösen megtízóraiztunk, majd együtt úsztunk, csúszdáztunk. Mivel a jegyünk kétszer két órára szólt, ezért a fennmaradó két órát délután fürödzük le.A délelőtti foglalkozás után elmentünk ebédelni. Az ebédet jóízűen ette mindenki, majd a szállón egy csoportos foglalkozás után újra leindultunk a strandra.A csúszdás részen csak egy órát töltöttünk, de a Balaton friss vizének senki sem tudott ellenállni. Pár óra múlva elindultunk vacsorázni. Vacsora után a lányok szerettek volna lemenni a Discóba. a lányok kérése teljesült és le is mentünk.Mi inkább felmentünk a szállásra, mert fáradtak voltunk. A lányok egy órát lehettek ott, utána takarodót fújtak. Mindenki nagyon jól aludt és készen álltunk a következő napra."

"Ma hajnalban viharral kezdődött a nap, de a mai program felvidított bennünket. A reggeli nagyon finom volt: kenőmájas és vajas kenyér. Egy kis reggeli utáni pihenést és pakolást követően elindultunk a Napfény Strandra. Ebéd előtt ott töltöttünk egy órát. Valaki csak napozott, valaki úszott, de valaki csak csúszdázott. A délelőtti foglalkozás tulajdonképpen töri óra volt, Balatonlelle történetéről hallhattunk előadást. Ebédeltünk és visszamentünk a strandra. Még egy órát töltöttünk az élményfürdőben, amit nagyon élveztünk. Délutáni foglalkozás jól telt, szerintem jobb volt mint a délelőtti. Utána a Balatonban mártóztunk meg. Focizhattunk, röpizettünk. Még egy homokszobrot is megnézhettünk, amit három és fél órán át "faragtak". A visszafelé úton láttuk az aranyhidat. Finom spagettit kaptunk vacsorára. Fürödtünk, pihentünk, mejd lementünk a diszkóba  ekkor még potyára. Ezért sétáltunk a Balaton parton, ahol csodálatos színekben gyönyörködtünk. A tavon hattyúk, az égen felhők úsztak. Hozzánk közelebb a kék és a zöld fémes árnyalataiban hullámzott a tó, míg távolabb arany és sárga dominált. Minden pillanatban változott a látvány. Este 10-kor végül elkezdődött a diszkó! Jó kis nap volt a mai!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.