Pályázati azonosító

Utolsó kommentek

Balatonlelle - 6. nap

2014.07.05. 23:53 hiúz

"Reggel mint mindíg későn keltünk, majd jött Zsuzsa néni és véget vetett az alvásnak. Szokás szerint készülödni kezdtünk, majd mentünk reggelizni, ahol virsli volt az étel. Utána elmentünk dottózni, ami 2 óráig tartott. "Ez sokáig fog tartani" - gondoltuk. Viszont jó móka volt, mivel sokat integettünk és elmentünk a Gömbkilátóhoz, ahol a tanárok megvicceltek minket, hogy 10 km lesz az út... de szerencsére rövid volt. A szálláson ismét egy rövid foglalkozáson vettünk részt. Sajnos történt egy "kis" baleset, mikor a Balatonon voltunk: Trombitás Nórának felszakadt a lába.  Amíg őt ápolták, addig ebéd után drámajátékokat játszottunk. Mentünk Tolvaj Reni koncertre! Szerintem nagyon jó volt, hogy nagyon közvetlen volt a nézőivel. Majd kaptunk egy kis szabadidőt. Ezután a szálláson gyorsan eleludtunk. Már mindenki hazaálmodta magát.

A mai napot is frissen és vidáman kezdtük. Az útiterv Balatonlelle és Balatonboglár megtekintése volt dottóval. Még a gömbkilátóhoz is elmentünk. Az északi partról ismerős hegyek integettek felénk: a Badacsony és a Csobánc. Föntről azt is láthattuk, milyen keskenyre szűkűl a Balaton a Tihanyi-félszigetnél. Ezt a látványt kár lett volna kihagyni! A szállásra visszatérve mutogatós játékot játszottunk.Ebéd után pedig színházasat játszottunk. Eztán indultunk is a strandra. Úszkáltunk, vízibicikliztünk a Balaton vizében. Hidegélelmet kaptunk vacsorára, mivel Tolvaj Reni koncertre mentünk. A műsor remek volt, nagyon élveztük a zenét. Az előadás után a tábor "Ki mit tudja" a "Most mutasd meg!" következett. Négy előadót tekinthettünk meg és a nézők három díjat ajánlhattak nekik a szavazataikkal. Mindenki kapott díjat. Álmában már mindenki otthon mesélte élményeit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.