Pályázati azonosító

Utolsó kommentek

Sümegen jártunk... - 2. nap

2014.05.08. 17:05 hiúz

Másnap a reggeli után belecsöppentünk a XIX. Gyermek Várostrom színes forgatagába. Kücsük pasa megnyitója után megnéztük a résztvevő csapatok felvonulását,

majd Gyula beglerbég vezetésével rendhagyó történelem órán vehettük részt, ahol megismerkedtünk a korabeli ostrom fegyverekkel, dobhattunk csatacsillaggal és csatabárddal, íjászkodhattunk, ágyúgolyót dobhattunk és megtekinthettük egy-két csapat korabeli témájú előadását is.

Ebéd után várt ránk a mindannyiunkat lenyűgöző lovagi torna, ahol gyalogos és lovas harci bemutatót láthattak tanulóink a hatalmas földalatti arénában. A lovagi torna után mi is elfoglaltuk a várat, ahol Andrea néni vezetésével szinte minden zugot bejártunk.

A vacsoráig hátra lévő időben megnéztük a plébánia templomot, amelynek falai a barokk festészet egyik legnagyszerűbb alkotásainak együttesét, Franz Anton Maulbertsch (1724-1796) munkáit őrzik.

A közösen elfogyasztott vacsora után következett a disco, mely igen jó hangulatban telt, köszönhetően a helyi dj-k áldozatos munkájának. Ezen az estén már könnyebben ment az elalvás mindannyiunknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.